|
|
1990 |
|
Imediat dupa schimbarea regimului in Romania, Szep Alexandru porneste prima sa afacere proprie, orientandu-se catre transportul de marfa, domeniu in care a lucrat si pana atunci si achizitioneaza primul camion, la mana a doua, un IFA L50 W, lucrand ca persoana fizica independenta dupa o conceptie proprie in care punea pe prim plan respectul fata de client, corectitudinea, punctualitatea, fiind in acelasi timp patron si sofer a castigat aprecierea si respectul multor clienti.
|
|
|
|
|
1992 |
|
Reuseste sa mai achizitioneze un camion, de data aceasta nou, din Polonia de la fosta fabrica “Jelez” un “STAR” 1142. |
|
|
|
1993 |
|
Conform cerintelor din acea vreme infiinteaza societatea comerciala S.C. Expres Transport S.R.L., nume pe care-l poarta si astazi. |
|
|
|
1994 |
|
Mai este achizitionat inca un camion cu remorca la mana a doua, un MAN 361.
Tot in acea vreme i se alatura fiul cel mare Szep Zoltan si putin mai tarziu si fratele sau mai mic Szep Alexandru.
De la inceput, dispeceratul, contabilitatea primara a fost preluata de sotie Szep Ileana, care in foarte scurt timp reuseste sa acumuleze experienta bogata in domeniul transportului international de marfa. |
|
|
|
1997 |
|
Cand se impune utilizarea autovehicolelor EURO 2, cu capacitate financiara mai redusa , duce tratative cu mai multi producatori si dealeri de camioane, tratative care esueaza din cauza pretentiilor acestora solicitand o serie de garantii bancare, pretentii care erau motivate de neincrederea fata de partenerii romani.
Totusi gaseste intelegere in persoana lui AD. VAN WIJK, un om de afaceri olandez care la randul lui a infiintat o firma de transport in Cluj si a cunoscut conditiile din Romania din acea vreme. In acelasi an este achizitionat primul camion DAF XF cu semiremorca.
De aici, respectand principiile cu care a pornit, S.C. Expres Transport S.R.L. reuseste sa prospere, achizitionand in fiecare an alte camioane pornind pe un drum ascendent, care nu a fost deloc usor din cauza conditiilor. |
|
|
|
2002 |
|
Societatea achizitioneza un teren, in orasul Pecica si incep lucrarile pentru constructia unui garaj propriu. |
|
|
|
2003 |
|
Se finalizeaza lucrarile si se da in folosinta prin deschiderea punctului de lucru. |
|
|
|
2006 |
|
Se achizitioneaza patru ansambluri de camioane Euro 5, printre care unul fiind o autospeciala si anume o duba frigorifica, pentru a putea deservi si acest segment de transport .
Astazi firma lucreaza in cea mai mare parte pe relatia Italia, cu firme de renume, avand un parc de 19 camioane exclusiv DAF si remorci de toate tipurile onorand cu seriozitate comenzile, cu soferi buni profesionisti, cu masini moderne. |
|
|
|
|
|
|
|